dotpr
  • About us
  • What are we doing
  • case studies
  • press centre
  • privacy policy
  • contact
  • Polski
  • English

Bądź kumplem, nie dokuczaj! Cartoon Network, „Be a Buddy, Not a Bully”. Case
studies

Be a Buddy, Not a Bully!

Part of the global Cartoon Network initiative, “Be a Buddy, Not a Bully”. We were responsible overall for the Polish versions of the campaign with the participation of Grzegorz Krychowiak (2016), Kuba Błaszczykowski (2017) and the duo Grzegorz Krychowiak & Wojciech Szczęsny (2018) facing the mission of reaching thousands of Polish schools. And what will happen next year? We are already thinking about it!

#cartoonnetwork#beabuddynotabully#bądźkumplemniedokuczaj
See more
Bądź kumplem, nie dokuczaj! Cartoon Network, „Be a Buddy, Not a Bully”.

muller de luxe Case
studies

Indecently delicious Müller de Luxe

“Will you be tempted by a little luxury?” Asked Müller. We couldn’t resist! That is why in communication of the new product line in the portfolio of the cult producer Müllermilch we went all the way. We answered, among others for: media relations, influence relations, media planning and purchase, advertising in the press and digital, content marketing. The tasty content on which we based engaging communication came from the study: “Ranking of women’s pleasures. What do Polish women do when they have time just for themselves?”

#müller#müller de luxe#crème au chocolat#czekoladowa przyjemność
See more
muller de luxe

case study spotify Case
studies

MINI style riding

Using the MINI brand ambassador Piotr Kędzierski, we initiated a campaign that was to engage MINI owners.

#mini#kedzierski
See more
case study spotify

wchodzisz w to Case
studies

PKO & Mastercard. IKO #experiment

“I have 1000 zł for you, which you can spend on any purpose. Are you in?”, We asked the residents of Poznań, together with the vlogger Emce Kwadrat. In the campaign promoting non-cash payments with the IKO application from PKO Bank Polski, a catch was hidden – by spending 1000 PLN in just 30 minutes, participants had to choose a gift for a loved one. Have they passed #eksperymentIKO?

#eksperymentiko#aplikacjaiko#pkobankpolski#mastercard#emcekwadrat
See more
wchodzisz w to

corona this is living Case
studies

Corona Extra | SunSets Session

Comprehensive organization and promotion of the iconic Corona Extra brand event – Corona SunSets Session. For the first time in Poland, on the largest city beach in the country (hotspot, Wrocław), live DJs and over 2,500 people who played with us until late at night. Among the stars, there was Bass Astral x Igo!

#coronaextrapoland#thisisliving#coronasunsetssession
Zobacz więcej
corona this is living

WS Academy Case
studies

By the skin of one’s teeth!

The Launch of Wierzbicki & Schmidt cosmetics was also the market debut of hairdressing masters – the author’s line of hair care products in just a few months, as a result of carefully planned communication fully supervised by the PR department, it gained consumer approval and 2 prestigious awards (Stylish Cosmetic, Qltowy Concept). Integrated communication has covered, among others traditional media relations, social media, activities with influencers, celebrity’s own channels and tester portals.

#owłosodpiękna#andrzejwierzbicki#tomaszschmidt#ostrecięcie
See more
WS Academy

red circle

line

line
dotRelations.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}