Na stronie dotrelations.pl wykorzystujemy pliki cookies. Przeczytaj politykę prywatności i dowiedz się, jak zmienić ustawienia Twojej przeglądarki.
zamknij
Jak dobrze znasz Harry'ego?
Promocja dobrze znanego kulturowego fenomenu to, wbrew pozorom, spore wyzwanie. Ale takie zdecydowanie lubimy najbardziej. Gdy Warner TV, nasz wieloletni klient i kultowa stacja z kinowymi blockbusterami, poprosił nas o wsparcie komunikacji wokół turnieju wiedzy o Harrym Potterze, uruchomiliśmy najlepsze pokłady kreatywności.
W świecie magii i czarodziejstwa paczki dostarczają nie tylko sowy. Dlatego postawiliśmy na wysyłkę kreatywną i hiper jakościowe relacje z influencerami, tworząc rustykalną skrzynię pełną skarbów. A w niej umieściliśmy składniki do przygotowania magicznych drinków z czterech domów ze świata Harry’ego Pottera. Aby je zaserwować, influencerzy dostali wyzwanie – podobnie jak uczestnicy filmowego turnieju o Harrym Potterze musieli rozwiązać zagadkę. W ten sposób zdobywali szyfr, który pozwalał otworzyć magiczną skrzynię ze składnikami.
Akcja zdecydowanie zaintrygowała influencerów. Zamiast działania masowego, postawiliśmy na indywidualne kontakty i wysoce dopieszczoną formułę special delivery. Finalnie powstało 7 fenomenalnych publikacji z ekspozycją przepisu i informacją o emisji turnieju w Warner TV, m.in. u Catus Geekus, PigOut, Sfilmowanych, Pauli Jagodzińskiej i baoliin na kanałach Instagram i TikTok.