Na stronie dotRelations.pl wykorzystujemy pliki cookies. Przeczytaj politykę prywatności i dowiedz się jak zmienić ustawienia Twojej przeglądarki.
W marcu 2020 branża nieruchomości stanęła przed zadaniem bez precedensu – jak dalej sprzedawać i wynajmować mieszkania, gdy nie można ich fizycznie pokazać. Dlatego wraz z Otodom zainicjowaliśmy misję ratunkową dla branży, startując z programem #ZdalnyAgent i cyklem Otodom.Live.
Cykl bezpłatnych spotkań live, najświeższe statystyki oraz badania rynkowe, stały kontakt z partnerami na grupie zamkniętej na Facebooku, darmowe wypożyczanie kamer Ricoh Theta V do wirtualnej prezentacji mieszkań na sprzedaż lub wynajem – taka była odpowiedź na pandemię najpopularniejszego serwisu ogłoszeń nieruchomości w Polsce.
Dla poznańskiego dealera Toyoty stworzyliśmy kompleksową strategię komunikacji pod autorskim hasłem „PrzECOnujemy Poznań”, w pełnej zgodzie z globalną strategią marki. Do naszych zadań należały komunikacja w social media (organiczna & reklamowa), niestandardowe akcje PR & CSR, media relations. Zobaczcie, jakie akcje razem zrealizowaliśmy!
Część globalnej inicjatywy Cartoon Network, „Be a Buddy, Not a Bully”. Odpowiadaliśmy za przygotowanie i komunikację polskich odsłon kampanii z udziałem Grzegorza Krychowiaka (2016), Kuby Błaszczykowskiego (2017), duetu Grzegorz Krychowiak & Wojciech Szczęsny (2018), Robert Lewandowski (2019) mierząc się z misją dotarcia do tysięcy polskich szkół. Nasza kampanie ma na koncie nagrodę w prestiżowych Złotych Spinaczach, w kategorii „Kultura i Media”.
A co się wydarzy w 2020 roku? Czekajcie na wieści!
„Dasz się skusić na odrobinę luksusu?”, zapytał Müller. Nie mogliśmy się oprzeć! Dlatego w komunikacji nowej linii produktów w portfolio producenta kultowego Müllermilch poszliśmy na całość. Odpowiadaliśmy m.in. za: media relations, influence relations, planowanie i zakup mediów, reklamę w prasie i digitalu, content marketing. Smakowite treści, na których oparliśmy angażującą komunikację, pochodziły z badania: „Ranking kobiecych przyjemności. Co robią Polki, gdy mają czas tylko dla siebie?”
Launch kosmetyków marki Wierzbicki & Schmidt był również rynkowym debiutem mistrzów fryzjerstwa – autorska linia produktów do pielęgnacji włosów zaledwie w kilka miesięcy, w wyniku starannie zaplanowanej komunikacji w całości nadzorowanej przez dział PR, zyskała aprobatę konsumentów i 2 prestiżowe nagrody (Stylowy Kosmetyk, Qltowy Koncept). Zintegrowana komunikacja objęła m.in. tradycyjne media relations, social media, działania z influencerami, kanały własne celebrytów oraz portale testerskie.
Kompleksowa organizacja oraz promocja kultowej imprezy sygnowanej marką Corona Extra – Corona SunSets Session. Po raz pierwszy w Polsce, na największej plaży miejskiej w kraju (hotspot, Wrocław), DJ-e na żywo i ponad 2500 osób, którzy bawili się z nami do późnych godzin nocnych. Wśród gwiazd Bass Astral x Igo!
„Mam dla Ciebie 1000 zł, które możesz wydać na dowolny cel. Wchodzisz w to?”, zapytaliśmy mieszkańców Poznania, wraz z vlogerką emce kwadrat. W akcji promującej płatności bezgotówkowe z aplikacją IKO od PKO Bank Polski, ukryty był pewien haczyk – wydając 1000 zł w zaledwie 30 minut, uczestnicy musieli wybrać prezent dla bliskiej osoby. Czy przeszli #eksperymentIKO?
Wykorzystując ambasadora marki MINI, Piotra Kędzierskiego, zainicjowaliśmy kampanię, która miała zaangażować posiadaczy MINI.