Promocja dobrze znanego kulturowego fenomenu to, wbrew pozorom, spore wyzwanie. Ale takie zdecydowanie lubimy najbardziej. Gdy Warner TV, nasz wieloletni klient i kultowa stacja z kinowymi blockbusterami, poprosił nas o wsparcie komunikacji wokół turnieju wiedzy o Harrym Potterze, uruchomiliśmy najlepsze pokłady kreatywności.
W świecie magii i czarodziejstwa paczki dostarczają nie tylko sowy. Dlatego postawiliśmy na wysyłkę kreatywną i hiper jakościowe relacje z influencerami, tworząc rustykalną skrzynię pełną skarbów. A w niej umieściliśmy składniki do przygotowania magicznych drinków z czterech domów ze świata Harry’ego Pottera. Aby je zaserwować, influencerzy dostali wyzwanie – podobnie jak uczestnicy filmowego turnieju o Harrym Potterze musieli rozwiązać zagadkę. W ten sposób zdobywali szyfr, który pozwalał otworzyć magiczną skrzynię ze składnikami.
Akcja zdecydowanie zaintrygowała influencerów. Zamiast działania masowego, postawiliśmy na indywidualne kontakty i wysoce dopieszczoną formułę special delivery. Finalnie powstało 7 fenomenalnych publikacji z ekspozycją przepisu i informacją o emisji turnieju w Warner TV, m.in. u Catus Geekus, PigOut, Sfilmowanych, Pauli Jagodzińskiej i baoliin na kanałach Instagram i TikTok.
Z przyjemnością dzielimy się efektami naszej pracy!
jakościowych publikacji na kanałach Instagram i TikTok
łączny zasięg influencerów
magicznych drinków (fenomenalny content!) stworzonych na bazie naszej wysyłki
Zarządzaj zgodami plików cookie
Strona wykorzystuje pliki cookies lub inne podobne technologie w następujących celach: prawidłowe działanie wszystkich funkcji strony, analityka, marketing. Do gromadzonych w ten sposób informacji mają dostęp dostawcy narzędzi zewnętrznych opisanych w polityce prywatności. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.