Na stronie dotRelations.pl wykorzystujemy pliki cookies. Przeczytaj politykę prywatności i dowiedz się jak zmienić ustawienia Twojej przeglądarki.
zamknij
Launch Vital Proteins w Polsce
Nestlé to nasz wieloletni klient, z którym zazwyczaj pracujemy w obszarze digital & social media. To jednak nie tylko właściciel kultowych marek spożywczych. W USA to również lider kategorii produktów z kolagenem do suplementacji, hitu ostatnich lat. I właśnie tę nowość mieliśmy przyjemność komunikować w Polsce. Tym większą, że ambasadorką kreatywną Vital Proteins jest gwiazda kultowych “Przyjaciół”, Jennifer Aniston. Aktorka wystąpiła jako twarz kampanii również na rynku polskim, a my stworzyliśmy unikatowe doświadczenie marketingowe. Wspólnie z klientem zorganizowaliśmy launch Vital Proteins w warszawskiej restauracji Flaming & Co, stawiając na relacje z dziennikarkami topowych pism kobiecych. Nasze gościnie wzięły udział w prelekcji dr Agnieszki Sury – specjalistki w zakresie dermatologii i medycyny estetycznej, a całe wydarzenie poprowadziła Ambasadorka Marki w Polsce, aktorka Agnieszka Sienkiewicz.
Śniadanie prasowe poprzedziła wyjątkowa wysyłka kreatywna, w ramach której wybrane przez nas przedstawicielki mediów otrzymały personalizowane zaproszenie z wizerunkiem Jennifer Anniston, uzupełnione o świeży koktajl Vital Bomb i complimentkę. O nowym produkcie pisały wkrótce Zwierciadło, Twój Styl, Pani czy ofeminin.pl.
Nestlé powierzyło nam nie tylko nawiązanie relacji z mediami. Odpowiadaliśmy również za przygotowanie scenariusza wydarzenia oraz briefing prowadzącej, aranżację przestrzeni, obsługę techniczną eventu, ustalenia menu oraz press release po śniadaniu prasowym.