dotpr
  • O nas
  • co robimy
  • case studies
  • BLOG
  • kontakt
  • P.Prywatności
  • Polski
  • English

Case
studies

Otodom dla rynku nieruchomości

Jak podkreślić eksperckość marki w gronie… ekspertów? Wśród liderów rynku nieruchomości, sprzedawców i agentów z wieloletnim stażem? Z takim wyzwaniem zmierzyliśmy się wspólnie z Otodom, najpopularniejszym serwisem z ogłoszeniami nieruchomości w Polsce. Postawiliśmy na relacje – konkretnie te pomiędzy praktykami, a autorytetami i liderami opinii z branży. A cykliczne spotkania online to idealny sposób na skomunikowanie tych dwóch grup, ale przede wszystkim utrzymanie uwagi grupy docelowej. Na dłużej. 

#otodom#akademiaagentapro#liderzynieruchomości#webinary
Zobacz więcej

CN bądź kumplem nie dokuczaj Case
studies

Bądź kumplem, nie dokuczaj!

Część globalnej inicjatywy Cartoon Network, „Be a Buddy, Not a Bully”. Odpowiadaliśmy za przygotowanie i komunikację polskich odsłon kampanii z udziałem Grzegorza Krychowiaka (2016), Kuby Błaszczykowskiego (2017), duetu Grzegorz Krychowiak & Wojciech Szczęsny (2018), Robert Lewandowski (2019) mierząc się z misją dotarcia do tysięcy polskich szkół. Nasza kampanie ma na koncie nagrodę w prestiżowych Złotych Spinaczach, w kategorii „Kultura i Media”. A co się wydarzy w 2020 roku? Czekajcie na wieści!

#cartoonnetwork#beabuddynotabully#bądźkumplemniedokuczaj#casestudy
Zobacz więcej
CN bądź kumplem nie dokuczaj

Case
studies

Launch Vital Proteins w Polsce

Nestlé to nasz wieloletni klient, z którym zazwyczaj pracujemy w obszarze digital & social media. To jednak nie tylko właściciel kultowych marek spożywczych. W USA to również  lider kategorii produktów z kolagenem do suplementacji, hitu ostatnich lat. I właśnie tę nowość mieliśmy przyjemność komunikować w Polsce. Tym większą, że ambasadorką kreatywną Vital Proteins jest gwiazda kultowych “Przyjaciół”, Jennifer Aniston.

#vitalproteins#nestlepolska#śniadanieprasowe#jenniferaniston
Zobacz więcej

Case
studies

Jak dobrze znasz Harry'ego?

Promocja dobrze znanego kulturowego fenomenu to, wbrew pozorom, spore wyzwanie. Ale takie zdecydowanie lubimy najbardziej. Gdy Warner TV, nasz wieloletni klient i kultowa stacja z kinowymi blockbusterami, poprosił nas o wsparcie komunikacji wokół turnieju wiedzy o Harrym Potterze, uruchomiliśmy najlepsze pokłady kreatywności. 

#harrypotter#warnertvpolska#creativesendings#warnerbrosdiscovery
Zobacz więcej

Case
studies

Grywalizacja w ICT Poland

Grywalizacja jest jednym z mocnych trendów – wdrożyliśmy ją w komunikacji wewnętrznej dla firmy ICT, producenta i dystrybutora produktów marki Foxy w Europie Wschodniej i Środkowej. ICT Poland to nasz wieloletni klient w obszarze komunikacji Employer Branding, dlatego świetnie znamy jego potrzeby.

#ictpoland#grywalizacja#aplikacje#foxypolska
Zobacz więcej

Dąbrowskiego 308, 60-406 Poznań,Polska

kontakt@dotrelations.pl

dotrelations

line

getmoresocial

line
dotRelations.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Strona wykorzystuje pliki cookies lub inne podobne technologie w następujących celach: prawidłowe działanie wszystkich funkcji strony, analityka, marketing. Do gromadzonych w ten sposób informacji mają dostęp dostawcy narzędzi zewnętrznych opisanych w polityce prywatności. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Manage {vendor_count} vendors Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}