Przedstawiciele firmy John Deere nie będą obecni na Targach SIMA w listopadzie 2024 r.

Większa koncentracja na lokalnych spotkaniach z klientami i prezentacjach produktów
Przedstawiciele firmy John Deere nie będą obecni na Targach SIMA w listopadzie 2024 r.
Walldorf, 3 lutego 2023 r. — Korzystając z nadarzającej się ku temu okazji, przedstawiciele firmy John Deere chcieliby poinformować dealerów i klientów, że nie zjawią się na kolejnych Targach SIMA organizowanych w listopadzie 2024 r. w Paryżu. Jednym z głównych powodów takiej decyzji jest plan zwiększenia nacisku na krajowe spotkania z dealerami i klientami w roku 2024.
„Pandemia COVID-19 wpłynęła na specyfikę publicznych wydarzeń. Zmienia się także sposób, w jaki klienci chcą wchodzić z nami w interakcje. Co prawda targi maszyn rolniczych i sprzętu do pielęgnacji terenów zielonych już od dawna służą nam do nawiązywania kontaktu z rolnikami i usługodawcami, ale badamy też alternatywne kanały komunikacji łączące w sobie zarówno elementy cyfrowe, jak i kontakt bezpośredni. Umożliwią nam one efektywniejszą prezentację naszych innowacyjnych technologii i rozwiązań dotyczących systemów produkcyjnych, a jednocześnie ułatwią nawiązywanie kontaktu z szerszym kręgiem odbiorców” — mówi Andreas Jess, dyrektor ds. marketingu John Deere w regionie 2. „Klientów coraz bardziej interesuje, w jaki sposób produkty z zakresu rolnictwa precyzyjnego mogą wspomóc ich działalność w całym cyklu produkcji rolnej. Wymaga to od nas innego niż dotychczas podejścia do prezentowania pomysłów i rozwiązań” — dodaje.
Zwiększenie nacisku na krajowe spotkania z klientami pomoże też firmie John Deere uprościć sposób działania i skoncentrować się przede wszystkim na kliencie. Celem jest także maksymalnie wydajne wykorzystywanie zasobów w perspektywie średnio- i długoterminowej.
„Obecnie planujemy konkretne spotkania z dealerami i klientami w Europie w roku 2024, co wymaga synchronizacji z naszymi rynkami w Ameryce Północnej. Pierwsze terminy ogłosimy w marcu 2024 r. To pozwoli nam się dzielić z klientami i opinią publiczną bieżącymi ważnymi informacjami dotyczącymi maszyn i życia firmy — dodaje Tilmann Köller, specjalista ds. public relations, odpowiedzialny też za targi i wydarzenia w Regionie 2 John Deere.
Zarząd firmy John Deere nadal uważa udział w targach za bardzo istotny element swoich przyszłych planów, dlatego z entuzjazmem przyjąłby zmiany w aktualnych harmonogramach organizatorów targów międzynarodowych tak, aby pogodzić te wydarzenia z innymi, ważnymi działaniami promocyjnymi.Related: adi noe publicist, tule springs junior ranger, thermo fractional facial, the social cast ages, wade dominguez partner, greek architecture influence on western civilization, jayden ballard parents, hunterdon hills playhouse 2022 schedule, porto’s individual fruit tart calories, brooke henderson caddie, blackprint construction chicago, what happened to guy martial on jade fever, fanfiction holby city, kane brown father, field training manager salary octapharma plasma,Related: dropshipping template, can a child overdose on hyland’s cough syrup, arizona high school track and field state records, cellar craft premium vodka, ecu football parking elmhurst, dmg installer vs compressed archive, port protection cast member dies, paul mirkovich wife, charles woodson brother, berkeley county school board members, garden grove shed permit, what do the colored dots mean in outlook, what does braw mean in scottish, nancy pelosi’s grandfather, porque la tribu de dan no aparece en apocalipsis,Related: the purple book answer key, island time music festival 2022, rc airplane foam wing construction, meghan admiralty house tea, tsb redemption statement request solicitor, transportation to newark airport from south jersey, pickleball tournaments south carolina 2022, siler city, nc arrests, how did paula white meet jonathan cain, eastside ph band members, polish deportation to siberia, john heilemann wu tang logo, indie bands with cello, jennifer tory rbc salary, thunderhawk: operation phoenix,