“Will you be tempted by a little luxury?” Asked Müller. We couldn’t resist! That is why in the communication of the new product line in the portfolio of the cult producer Müllermilch we went all the way. Task: launch of the new Crème au Chocolat product in the Müller de Luxe line. The comprehensive communication plan assumed an output with engaging content – a variety of forms, many communication channels and maximum personalization of the message depending on the medium. We carried out PR activities mainly in lifestyle media and in cooperation with influencers, but we also did not forget about the industry, effectively reaching media from the FMCG category.
The basis of lifestyle communication was the proprietary research and report: “Ranking of women’s pleasures. What do Polish women do when they have time only for themselves?”, thanks to which we generated a lot of fresh and engaging content. We used it, among others in press advertising (including Twój Styl, Gala, Claudia, Viva, Grazia), in partner campaigns on the websites polki.pl or claudia.pl, as well as in a special challenge for selected bloggers who we asked about how they pamper themselves every day – secretly, openly, modestly, and maybe without shame. This was shown to us, among others, by Imperfect Mother, Bakusiowo, Paulina Wnuk, Oh Mother Crazy, Kuroń, Black Dresses, Mrs. Polka dot – each in her own way! By the way, we gave away a lot of chocolate sets in a partner action with “Voice of Mordor”, for corporate people missing pleasures, and temptingly chocolate handmade boxes presenting the novelty from Müller went into the world of media and testers. Results? Yum!
#müller#müller de luxe#crème au chocolat#czekoladowa przyjemność
Tools
report | infographic | media relations, industry| media relations, lifestyle | special delivery | sampling product reviews | press advertising| content marketing | blog | competitions on lifestyle portals
Results
We are pleased to share the effects of our work!
Total communication range
Verified Advertising Equivalent
Number of publications in the media
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.