Zanim zaczniemy wspolnie podbijać rynek, wypracowujemy strategię. Jak docierać do odbiorców dziś i jutro? Jak robić to skutecznie? Dlaczego konkretne działania będą odpowiednie dla jednej marki, a dla drugiej nie? Klucz do sukcesu to połączenie twórczego myślenia i analitycznego podejścia. Łączymy je holistycznie, dobierając najbardziej efektywne narzędzia do celów określonych przez klienta.
Znajomość rynku i bieżących trendów to must have. Każda marka to jednak inna historia, którą dogłębnie analizujemy, wzbogacając o unikalny insight z rynku i potrzeby odbiorców. Badamy, analizujemy, wnioskujemy, dopasowujemy benchmarki, wspierając się technikami i narzędziami, które maksymalizują proces.
It’s all about relations! Dlatego jesteśmy zwolennikami warsztatów i kreatywnych spotkań – nie tylko w bieżącej pracy. Wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie i wiedzę organizując warsztaty oraz szkolenia strategiczne dla firm. Dobieramy odpowiednie metody, wspierając się m.in. procesem design thinking czy design sprintu.
Analizujemy i oceniamy dotychczasową komunikację marki, wyciągając rzetelne wnioski optymalizacyjne. Identyfikujemy mocne strony, słabości, możliwości i zagrożenia w komunikacji marki, dzięki czemu możemy iść potencjalnie o krok dalej, biorąc na warsztat odświeżenie strategii. W ramach audytu przyglądamy się m.in.: celom i grupie odbiorców, wizerunkowi i treściom marki, działaniom konkurencji czy opiniom.