Public relations nie istnieje bez media relations. Na budowanie dobrych relacji z mediami składa się wiele rzeczy, a zaufanie partnerów jest jednym z głównych czynników. Dbamy o ciągłą aktualizację mappingu dziennikarzy i wysoce sprofilowaną komunikację.
Zrównoważony marketing i odpowiedzialna komunikacja to nie przejściowa moda. Wspieramy firmy w projektowaniu działań, które mają znaczenie i wywołują realny efekt. Jak dobrze wspierać strategię ESG firm? Zbadaliśmy temat razem z ekspertami: nasz autorski raport „Odpowiedzialność społeczna a odpowiedzialna komunikacja. ESG w strategii komunikacji firm”.
Blogi & serwisy contentowe marki, podcasty & webinary, artykuły eksperckie, raporty & ebooki, a nawet całe magazyny dla pracowników czy partnerów biznesowych – robiliśmy je wszystkie. Wiemy jak tworzyć treści, ale również je promować, maksymalnie wykorzystując zasoby włożone w samą kreację contentu.
Uwielbiamy pracować z artystami, twórcami i autorytetami. A przede wszystkim wiemy jak to robić. Ogólnopolskie kampanie w mediach tradycyjnych i kanałach digital powierzali nam najwięksi: Cartoon Network, Grupa Allegro, OLX Praca, Nestlé. Z dumą wspieraliśmy kampanie z udziałem wielkich nazwisk, jak Robert Lewandowski, Kamil Stoch, Grzegorz Krychowiak, Margaret, Miuosh, Patricia Kazadi.
Eventy to doskonała okazja do eksponowania usług i jednoczesnego budowania relacji. Standardowo organizujemy wydarzenia dla dziennikarzy, takie jak śniadania i briefingi prasowe, wspieramy launch produktów i usług, towarzyszymy klientom na targach i konferencjach. Pracowaliśmy m.in. dla: Glovo, Volkswagen Polska, Corona Extra, Cartoon Network, Nestlé, Grupa Allegro.