Nestlé to nasz wieloletni klient, z którym zazwyczaj pracujemy w obszarze digital & social media. To jednak nie tylko właściciel kultowych marek spożywczych. W USA to również lider kategorii produktów z kolagenem do suplementacji, hitu ostatnich lat. I właśnie tę nowość mieliśmy przyjemność komunikować w Polsce. Tym większą, że ambasadorką kreatywną Vital Proteins jest gwiazda kultowych “Przyjaciół”, Jennifer Aniston. Aktorka wystąpiła jako twarz kampanii również na rynku polskim, a my stworzyliśmy unikatowe doświadczenie marketingowe. Wspólnie z klientem zorganizowaliśmy launch Vital Proteins w warszawskiej restauracji Flaming & Co, stawiając na relacje z dziennikarkami topowych pism kobiecych. Nasze gościnie wzięły udział w prelekcji dr Agnieszki Sury – specjalistki w zakresie dermatologii i medycyny estetycznej, a całe wydarzenie poprowadziła Ambasadorka Marki w Polsce, aktorka Agnieszka Sienkiewicz.
Śniadanie prasowe poprzedziła wyjątkowa wysyłka kreatywna, w ramach której wybrane przez nas przedstawicielki mediów otrzymały personalizowane zaproszenie z wizerunkiem Jennifer Anniston, uzupełnione o świeży koktajl Vital Bomb i complimentkę. O nowym produkcie pisały wkrótce Zwierciadło, Twój Styl, Pani czy ofeminin.pl.
Nestlé powierzyło nam nie tylko nawiązanie relacji z mediami. Odpowiadaliśmy również za przygotowanie scenariusza wydarzenia oraz briefing prowadzącej, aranżację przestrzeni, obsługę techniczną eventu, ustalenia menu oraz press release po śniadaniu prasowym.
Z przyjemnością dzielimy się efektami naszej pracy!
gościń ze świata mediów
publikacji w topowych mediach
godziny trwania eventu
Zarządzaj zgodami plików cookie
Strona wykorzystuje pliki cookies lub inne podobne technologie w następujących celach: prawidłowe działanie wszystkich funkcji strony, analityka, marketing. Do gromadzonych w ten sposób informacji mają dostęp dostawcy narzędzi zewnętrznych opisanych w polityce prywatności. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.