„Komunikacja SMS w Polsce 2016” – startuje jubileuszowa edycja badania
Platforma SerwerSMS.pl już po raz piąty opracowała badanie na temat komunikacji mobilnej w Polsce. Na podstawie udostępnionych ankiet powstanie jubileuszowa edycja raportu „Komunikacja SMS w Polsce” – cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów SMS-owej komunikacji w życiu codziennym oraz w biznesie.
W raporcie znajdą się informacje dotyczące komunikacji mobilnej, ze szczególnym uwzględnieniem SMS-ów i tego, jaką rolę pełnią one w naszym życiu prywatnym, zawodowym i społecznym – jaka jest ich popularność, częstotliwość oraz obszary wykorzystywania. Wśród analizowanych wątków pojawi się kwestia użyteczności wiadomości SMS w codziennych kontaktach z bliskimi, korzystania z usługi SMS Premium, komunikacji ze strony urzędów i instytucji publicznych, a także sklepów czy punktów usługowych. Z uwagi na jubileuszową edycję, obok najnowszych wyników, opublikowane będą również odniesienia do trendów z lat ubiegłych.
– Piąty rok z rzędu kompleksowo analizujemy znaczenie komunikacji mobilnej w Polsce, w tym przede wszystkim SMS-ów. Odpowiedzi ankietowanych z pewnością pomogą nam poznać aktualne preferencje Polaków dotyczące współczesnej komunikacji, a także będą wskazówką dla przedsiębiorców lub instytucji użyteczności publicznej do tego, jak efektownie komunikować się z konsumentami oraz obywatelami – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing Manager Platformy SerwerSMS.pl. – Wyniki badania wraz z analizą porównawczą względem lat ubiegłych opublikujemy w jubileuszowej edycji raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2016” – dodaje Edyta Godziek.
Zainteresowani mogą wypełnić ankietę na stronie http://badanie.serwersms.pl, wybierając odpowiedni wariant w zależności od tego, czy wykorzystują SMS-y wyłącznie na użytek prywatny (badanie konsumenckie) czy prowadzą firmę i robią to również w celach biznesowych, bądź taką opcję rozważają (suplement dla biznesu). Patronat medialny nad raportem objęły serwisy: WhatNext.pl, eGospodarka.pl, DobraStronaInternetu.pl, Jaka-komorka.pl, TechON.pl oraz MenWorld.pl. Partnerzy merytoryczni badania to dotPR oraz Get More Social.