Jak podkreślić eksperckość marki w gronie… ekspertów? Wśród liderów rynku nieruchomości, sprzedawców i agentów z wieloletnim stażem? Z takim wyzwaniem zmierzyliśmy się wspólnie z Otodom, najpopularniejszym serwisem z ogłoszeniami nieruchomości w Polsce. Postawiliśmy na relacje – konkretnie te pomiędzy praktykami, a autorytetami i liderami opinii z branży. A cykliczne spotkania online to idealny sposób na skomunikowanie tych dwóch grup, ale przede wszystkim utrzymanie uwagi grupy docelowej. Na dłużej.
W ramach projektu Akademia Agenta PRO wdrożyliśmy cykl webinarów o nieruchomościach i tematach pokrewnych, ale również dotykających rozwoju zawodowego. Dotychczas udział wzięli w nich m.in.: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Sylwia Królikowska czy Piotr Bucki, dzieląc się wiedzą i odpowiadając na indywidualne pytania praktyków z branży.
Nasza odpowiedzialność jest kompleksowa. Po pierwsze, kreujemy propozycje tematów, rekomendujemy i briefujemy prowadzących spotkanie ekspertów, ustalamy szczegóły współpracy. Po drugie, odpalamy kampanie performance – przygotowując zarówno content reklamowy, jak i promując go, przy stałym monitoringu efektów. A finalnie, odpowiadamy za launch webinarów, obsługując je od strony technicznej: przeprowadzamy testy z ekspertem, moderujemy wydarzenie i odpowiadamy za automatyzację.
streaming live | grupa zamknięta na FB | blog | YouTube | podcasty | raporty | artykuły poradnikowe | doradztwo
Efekty
zrealizowanych webinarów
aktywnych uczestników
gości średnio na webinar
Zarządzaj zgodami plików cookie
Strona wykorzystuje pliki cookies lub inne podobne technologie w następujących celach: prawidłowe działanie wszystkich funkcji strony, analityka, marketing. Do gromadzonych w ten sposób informacji mają dostęp dostawcy narzędzi zewnętrznych opisanych w polityce prywatności. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.