Grywalizacja jest jednym z mocnych trendów – wdrożyliśmy ją w komunikacji wewnętrznej dla firmy ICT, producenta i dystrybutora produktów marki Foxy w Europie Wschodniej i Środkowej. ICT Poland to nasz wieloletni klient w obszarze komunikacji Employer Branding, dlatego świetnie znamy jego potrzeby. W 2018 roku stworzyliśmy, i wydajemy do dziś, magazyn wewnętrzny “Bibuła”. Skupiamy się w nim na perfekcyjnym łączeniu treści pod kątem work-life-balance, dostarczając newsy, rozrywkę i propozycje spędzania wolnego czasu po pracy.
Do komunikacji w klasycznym wydaniu, dodaliśmy ostatnio spersonalizowane aplikacje z grami, osadzone tematycznie w aktualnych kontekstach. Przy okazji świąt Bożego Narodzenia stworzyliśmy bożonarodzeniowy kreator kartek świątecznych z możliwością wysyłki, udostępniania w social media, pobierania, a nawet wydruku.
Nasz cel? Aktywizacja odbiorców – zakończony sukcesem. Dlatego poszliśmy za ciosem, tworząc edycję wielkanocną z grą, której bohaterem był lisek Foxy. Gracze z największą liczbą punktów otrzymywali hulajnogi i zapasy produktów marki. Z aplikacji korzystały chętnie również dzieci samych pracowników, a na Facebooku ICT Poland gra zyskała znakomite zaangażowanie fanów.
#ictpoland#grywalizacja#aplikacje#foxypolska
Wyniki
Z przyjemnością dzielimy się efektami naszej pracy!
zgłoszeń konkursowych
unikalnych użytkowników aplikacji wielkanocnej
unikalnych użytkowników w aplikacji bożonarodzeniowej
zagrań w aplikacji wielkanocnej
za kliknięcie w link aplikacji wielkanocnej
za kliknięcie w link aplikacji bożonarodzeniowej
Zarządzaj zgodami plików cookie
Strona wykorzystuje pliki cookies lub inne podobne technologie w następujących celach: prawidłowe działanie wszystkich funkcji strony, analityka, marketing. Do gromadzonych w ten sposób informacji mają dostęp dostawcy narzędzi zewnętrznych opisanych w polityce prywatności. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.