Część globalnej inicjatywy Cartoon Network, „Be a Buddy, Not a Bully”. Główny cel kampanii to uświadamianie dzieci, jak krzywdzące są niekoleżeńskie zachowania i wskazujemy, jak właściwie na nie reagować. Do bycia dobrym kumplem zachęcali dotychczas polscy ambasadorzy: Marcin Gortat (2016), Grzegorz Krychowiak (2016), Kuba Błaszczykowski (2017), duet Grzegorz Krychowiak & Wojciech Szczęsny (2018), Robert Lewandowski (2019), którzy wystąpili w głównych spotach kampanii, propagując odpowiednie postawy wśród najmłodszych. Zadbaliśmy także o nauczycieli i rodziców, którym udostępniliśmy eksperckie materiały, m.in. scenariusze lekcji. Zwieńczeniem akcji był konkurs dla szkół propagujący koleżeńskie postawy i integrujący całe klasy.
landing page | Facebook | YouTube | kanały ambasadora | kanały partnerów | media relations | badania | mailing | konkursy dla szkół
Wyniki
Efekty naszej pracy przy ostatniej kampanii
szkoły, które otrzymały certyfikat "Klubu Kumpli"
unikalne wejścia na stronę kampanii
zasięg kampanii w social media
zasięg głównego spotu kampanii
zasięg działań PR
ilość publikacji na temat kampanii w mediach
Zarządzaj zgodami plików cookie
Strona wykorzystuje pliki cookies lub inne podobne technologie w następujących celach: prawidłowe działanie wszystkich funkcji strony, analityka, marketing. Do gromadzonych w ten sposób informacji mają dostęp dostawcy narzędzi zewnętrznych opisanych w polityce prywatności. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.