Jak podkreślić eksperckość marki w gronie… ekspertów? Wśród liderów rynku nieruchomości, sprzedawców i agentów z wieloletnim stażem? Z takim wyzwaniem zmierzyliśmy się wspólnie z Otodom, najpopularniejszym serwisem z ogłoszeniami nieruchomości w Polsce. Postawiliśmy na relacje – konkretnie te pomiędzy praktykami, a autorytetami i liderami opinii z branży. A cykliczne spotkania online to idealny sposób na skomunikowanie tych dwóch grup, ale przede wszystkim utrzymanie uwagi grupy docelowej. Na dłużej.
Część globalnej inicjatywy Cartoon Network, „Be a Buddy, Not a Bully”. Odpowiadaliśmy za przygotowanie i komunikację polskich odsłon kampanii z udziałem Grzegorza Krychowiaka (2016), Kuby Błaszczykowskiego (2017), duetu Grzegorz Krychowiak & Wojciech Szczęsny (2018), Robert Lewandowski (2019) mierząc się z misją dotarcia do tysięcy polskich szkół. Nasza kampanie ma na koncie nagrodę w prestiżowych Złotych Spinaczach, w kategorii „Kultura i Media”. A co się wydarzy w 2020 roku? Czekajcie na wieści!
Nestlé to nasz wieloletni klient, z którym zazwyczaj pracujemy w obszarze digital & social media. To jednak nie tylko właściciel kultowych marek spożywczych. W USA to również lider kategorii produktów z kolagenem do suplementacji, hitu ostatnich lat. I właśnie tę nowość mieliśmy przyjemność komunikować w Polsce. Tym większą, że ambasadorką kreatywną Vital Proteins jest gwiazda kultowych “Przyjaciół”, Jennifer Aniston.
Promocja dobrze znanego kulturowego fenomenu to, wbrew pozorom, spore wyzwanie. Ale takie zdecydowanie lubimy najbardziej. Gdy Warner TV, nasz wieloletni klient i kultowa stacja z kinowymi blockbusterami, poprosił nas o wsparcie komunikacji wokół turnieju wiedzy o Harrym Potterze, uruchomiliśmy najlepsze pokłady kreatywności.
Grywalizacja jest jednym z mocnych trendów – wdrożyliśmy ją w komunikacji wewnętrznej dla firmy ICT, producenta i dystrybutora produktów marki Foxy w Europie Wschodniej i Środkowej. ICT Poland to nasz wieloletni klient w obszarze komunikacji Employer Branding, dlatego świetnie znamy jego potrzeby.