Part of the global Cartoon Network initiative, „Be a Buddy, Not a Bully”. The main goal of the campaign is to make children aware of how harmful unfriendly behaviors are and we show them how to react to them properly. Polish ambassadors encouraged to be a good friend: Marcin Gortat (2016), Grzegorz Krychowiak (2016), Kuba Błaszczykowski (2017), the duo Grzegorz Krychowiak & Wojciech Szczęsny (2018), who appeared in the main spots of the campaign, promoting appropriate attitudes among the youngest. We also took care of teachers and parents, to whom we made available expert materials, including lesson plans. The culmination of the campaign was a competition for schools promoting friendly attitudes and integrating entire classes.
number of topics related to the helpline (Telefon Zaufania) campaign
publications in the framework of Media Relations
Zarządzaj zgodami plików cookie
Strona wykorzystuje pliki cookies lub inne podobne technologie w następujących celach: prawidłowe działanie wszystkich funkcji strony, analityka, marketing. Do gromadzonych w ten sposób informacji mają dostęp dostawcy narzędzi zewnętrznych opisanych w polityce prywatności. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.