Strategia & Doradztwo

image

Audyt wizerunku 

Parafrazując klasyka, czasem trzeba spojrzeć wstecz, by zrobić krok do przodu. Do tego właśnie służy analiza wizerunku (firmy, marki, produktu, osoby, wydarzenia), która jest niezbędnym narzędziem wspierającym wypracowanie najbardziej optymalnej strategii działań. Gdzie jesteśmy teraz, gdzie chcemy być za chwilę i co planujemy osiągnąć?

Analiza konkurencji

W czasach, gdy nowe informacje rozchodzą się z prędkością światła, dobrze jest trzymać rękę na pulsie. Zbieramy i analizujemy dane na temat wskazanych podmiotów lub działań, raportujemy, doradzamy.

Insight

Wskakujemy w buty konsumenta i uczymy się w nich chodzić. Po to, by poszukać tropów i odpowiedzieć na takie pytania, jak: "Kim jest nasz konsument?", "Jakie ma oczekiwania?", "Czego poszukuje w życiu?", "Co jest dla niego ważne?". Dzięki temu możemy lepiej przekuć teorię w praktykę, dostarczając konsumentom to, co czego potrzebują.

Strategia komunikacji

Dla niektórych to pierwszy etap. A dla nas ostatnia prosta w fazie projektowania. Dobra strategia komunikacji powinna wyjść od analizy (dotychczasowe działania lub wizerunek) oraz wniosków, przejść przez doprecyzowanie potrzeb i wartości promowanej maki, przez wypracowanie insightu, po big idea, kanały i narzędzia.