Na stronie dotRelations.pl wykorzystujemy pliki cookies. Przeczytaj politykę prywatności i dowiedz się jak zmienić ustawienia Twojej przeglądarki.
zamknij
PKO & Mastercard. #eksperyment IKO
„Cześć, jestem Huyen i mam dla Ciebie wyzwanie. Dostaniesz ode mnie 1000 zł, które możesz wydać na dowolny cel. Wchodzisz w to”?, zapytała emce kwadrat. A co na to poznaniacy? Szczególnie, gdy dowiedzieli się, że w zadaniu ukryty jest pewien drobny haczyk – uczestnicy #EksperymentIKO mogli wydać pieniądze na prezent dla bliskiej osoby, płacąc za zakupy przez aplikację IKO od PKO Bank Polski.
Głównym elementem kampanii był spot, który zrealizowaliśmy na ulicach Poznania. Video składało się z trzech scen, w których pojawiło się trzech różnych bohaterów i trzy różne historie. Premiera spotu, na kanałach własnych PKO Bank Polski & Mastarcard oraz na kanałach emce kwadrat, była jednocześnie startem kampanii digital promującej aplikację IKO.
Akcji towarzyszył również konkurs, w którym można było wygrać nagrody pieniężne: 1000 złotych, 500 złotych lub bony do Intersport o wartości 200 złotych. Mogli wziąć w nim udział ci, którzy w czasie akcji zapłacili za zakupy aplikacją IKO i podpiętą do niej wirtualną kartą Mastercard (HCE).