Na stronie dotRelations.pl wykorzystujemy pliki cookies. Przeczytaj politykę prywatności i dowiedz się jak zmienić ustawienia Twojej przeglądarki.
zamknij
Grywalizacja w ICT Poland
Grywalizacja jest jednym z mocnych trendów – wdrożyliśmy ją w komunikacji wewnętrznej dla firmy ICT, producenta i dystrybutora produktów marki Foxy w Europie Wschodniej i Środkowej. ICT Poland to nasz wieloletni klient w obszarze komunikacji Employer Branding, dlatego świetnie znamy jego potrzeby. W 2018 roku stworzyliśmy, i wydajemy do dziś, magazyn wewnętrzny “Bibuła”. Skupiamy się w nim na perfekcyjnym łączeniu treści pod kątem work-life-balance, dostarczając newsy, rozrywkę i propozycje spędzania wolnego czasu po pracy.
Do komunikacji w klasycznym wydaniu, dodaliśmy ostatnio spersonalizowane aplikacje z grami, osadzone tematycznie w aktualnych kontekstach. Przy okazji świąt Bożego Narodzenia stworzyliśmy bożonarodzeniowy kreator kartek świątecznych z możliwością wysyłki, udostępniania w social media, pobierania, a nawet wydruku.
Nasz cel? Aktywizacja odbiorców – zakończony sukcesem. Dlatego poszliśmy za ciosem, tworząc edycję wielkanocną z grą, której bohaterem był lisek Foxy. Gracze z największą liczbą punktów otrzymywali hulajnogi i zapasy produktów marki. Z aplikacji korzystały chętnie również dzieci samych pracowników, a na Facebooku ICT Poland gra zyskała znakomite zaangażowanie fanów.
#ictpoland#grywalizacja#aplikacje#foxypolska
Wyniki
Z przyjemnością dzielimy się efektami naszej pracy!
zgłoszeń konkursowych
unikalnych użytkowników aplikacji wielkanocnej
unikalnych użytkowników w aplikacji bożonarodzeniowej