Na stronie dotRelations.pl wykorzystujemy pliki cookies. Przeczytaj politykę prywatności i dowiedz się jak zmienić ustawienia Twojej przeglądarki.
zamknij
Nieprzyzwoicie pyszny Müller de Luxe
„Dasz się skusić na odrobinę luksusu?”, zapytał Müller. Nie mogliśmy się oprzeć! Dlatego w komunikacji nowej linii produktów w portfolio producenta kultowego Müllermilch poszliśmy na całość. Zadanie: launch nowego produktu Crème au Chocolat, w linii Müller de Luxe. Kompleksowy plan komunikacji zakładał wyjście z angażującymi treściami – różnorodna forma, wiele kanałów komunikacji oraz maksymalna personalizacja przekazu w zależności od medium. Działania PR przeprowadziliśmy głównie w mediach lifestyle oraz we współpracy z influencerkami, ale nie zapomnieliśmy również o branży, skutecznie docierając do mediów z kategorii FMCG.
Podstawą komunikacji lifestyle było autorskie badanie i raport: ” Ranking kobiecych przyjemności. Co robią Polki, gdy mają czas tylko dla siebie?”, dzięki któremu wygenerowaliśmy mnóstwo świeżego i angażującego contentu. Wykorzystaliśmy go m.in. w: reklamie prasowej (m.in. Twój Styl, Gala, Claudia, Viva, Grazia), w akcjach partnerskich na portalach polki.pl czy claudia.pl, jak i w specjalnym wyzwaniu dla wybranych blogerek, które zapytaliśmy o to, jak sprawiają sobie przyjemność na co dzień – skrycie, jawnie, skromnie, a może bez wstydu. Pokazały nam to m.in. Nieperfekcyjna Mama, Bakusiowo, Paulina Wnuk, O Matko Wariatko, Kuroniowa, Black Dresses, Mrs Polka dot – każda na swój sposób! Przy okazji rozdaliśmy mnóstwo czekoladowych zestawów w partnerskiej akcji z „Głosem Mordoru”, dla spragnionych przyjemności ludzi korporacji, a w świat mediów oraz testerów poszły kusząco czekoladowe pudełka hand made, prezentujące nowość od Müllera. Wyniki? Palce lizać!
#müller#komunikacja#content#kobiece przyjemności
Narzedzia
raport | infografika | media relations, branża | media relations, lifestyle | special delivery | sampling | recenzje produktu | reklama prasowa | content marketing | konkursy na blogach| konkursy na portalach lifestyle
Wyniki
Z przyjemnością dzielimy się efektami naszej pracy!